wtorek, 10 grudnia 2013

Gify z tekstami

1,2,3, a teraz brzuszki !

                                                       Włosy mi wieją !!!


Tak, Leon, wyjdę za ciebie !!!!

 
Zimno mi !!!!!

 
Violetta: Haha, a ja ładniej wyglądam w tych butach !

O kurczę ! Ktoś stoi za tym drzewem ! Nie wysikam się !


                                 Co ? To nie ja ukradłam to auto żeby się dostać do Los Angeles !



Dlaczego się biję ?



Uwielbiam się bawić w chowanego ! Za drzewem nikt mnie nie znajdzie !


                                   Olga: Violu już są wyniki !

                                   Violetta: O i jak mi poszło ?

                                                   !!Przeszłam ????!!!!

                                              Ale jak to nie ?!



Który się Wam najbardziej podoba ?!










3 komentarze: