niedziela, 26 stycznia 2014

Co do konkursuu.....-Zadanie konkursowe

W ankiecie ,,Czy chcecie konkurs z nagrodami ?'' Było 17 osób NA TAK a tylko 1 na nie,..... Więc o co chodzi.... Jest potwornie mało zgłoszeń dla tego postanawiam zmienić zadanie konkursowe !!!! Ci co wysłali już też muszą jeszcze raz wysłać. Przykro mi.... Jedyne co mogę zrobić dla tych co już wysłali to mogą mieć 2 nie poprawne odpowiedzi w nowym zadaniu konkursowym czyli w QUIZIE !!
Mam nadzieję, że przy tym zadaniu dostanę więcej DUŻO WIĘCEJ zgłoszeń. Zasady trochę się zmieniają czyli:


1. Prace wysłane po terminie są dyskwalifikowane  ( przyjmuję do 1 marca )
2. By wziąć udział w konkursie trzeba zostać obserwatorem bloga, a w mailu napisać nick pod jakim obserwujecie bloga np. Podpiszesz się ,,Anna Kowalska''  a bloga będziesz obserwować pod nickiem Violetta Stoessel to ja pomyśle, że nie obserwujesz bloga i cię nie wezmę pod uwagę !!
3. Po ogłoszeniu wyników na blogu wyślę maile do zwycięzcy i poproszę o jego adres zamieszkania.
4. W wypadku nie podania adresu w 4 dniach od ogłoszenia wyników   zwycięzcą zostanie inna osoba. 

A no i tym razem w quizie wszystkie osoby które dobrze odpowiedzą na wszystko dobrze ( Ci co już wysłali poprzednią prace mogą mieć 2 odpowiedzi źle, to będą brane pod uwagę jako, że maja wszystko dobrze) to ich nazwiska zostaną wrzucone do miski i z tych nazwisk ( na filmiku który wstawię na bloga ) wylosuję zwycięzce. Równo znaczne jest to z tym że termin prac zostaje przesunięty do 17.02.2014 r. ;), a w mailu piszcie np.    1) a, 2) a     Jasne ?! To mój mail: :korni16@op.pl     OTO QUIZ:


1) Ile lat ma Violetta ?
a) 24
b) 14
c) 17
d) 16

2) Jak ma na imię tata Violi ?
a) Ramallo
b) Antonio
c) Herman
d) German

3) Z jakiej piosenki to refren: ,,Planeta de las chicas, exlusividad....''
a) Codigo Amistad
b) Euforia
c) Entre dos mundos
d) Peligrosamentre bellas

4) Która piosenka nie jest z Violetty ?
a) Junto a ti
b) Va va voom
c) En mi mundo
d) Como Quieres

5)  Ile lat miała Violetta jak jej mama zginęła ?
a)  7
b) 5
c) Jej mama żyję
d) 4

6) Kim była na początku Cami ?
a) Raperką
b) Punkiem
c) Hipiską
d) Normalną nastolatką

7) Gdzie Violetta mieszkała przed wyprowadzką do Buenos Aires ?
a) w Maladze
b) w Maroko
c) w Miami
d) w Madrycie

8) Teraz zniszczyć Violette próbuje Ludmiła z ......
a) Natalią
b) Marco
c) Diego
d) Libii

9) Jak ma na nazwisko Leon
a) Heredia
b) Verdas
c) Veredia
d) Teredia

10) Pełne imię Angie to:
a) Angeles
b) Anheles
c) Angelika
d) Angie to pełne imię

11) Libii występuje w U-mix w:
a) Iraku
b) Indiach
c) Iranie
d) Izraelu

12) Kim jestem ?

a) Mam czarne włosy i brata, który ma restaurację
b) Mam imię na V
c) Nie długo wyjeżdżam do Hiszpanii, bo przeprowadzam się do taty

d) Zakochałem się w Violetcie i nie wiadomo skąd jestem

e) Uczę w Studio 21 i chodzę do psychologa

f) Kiedyś zmieniałam co chwilę styl ale teraz jestem normalną dziewczyną

g) Jestem służącą Ludmiły

h) M
iałam kuzyna w Studio,  jestem supernowa

i) Mam restaurację

j) Jestem wredna, wścipska i mam brata, który ma areszt domowy
13) Inicjały
a) V.C.
b) T.H.
c) L.V.
d) C.T.
e) M.P.
f) L.F.
g) A.S.
h) G.C.
i) J.L.
j) M.L.
14) Violetcie przyśniły się słowa: 
a) Jeśli nie chcesz, żebym cie kochała,to powiedz jak mam cie nie kochać, skoro cie tak kocham.
b) Powiedz, jeśli cie kocham, a ty tego nie chcesz, to powiedz mi jak mam cie nie kochać, skoro nie potrafię
c)
Jak chcesz, żebym cie kochała, jeśli kocham cie a ty nie chcesz, żebym cie kochała, tak, jak chce cie kochać.
d) Żadne z tych nie jest poprawne !!!
 
P.S. Jeżeli teraz będzie mniej niż 8 zgłoszeń konkurs zostanie wstrzymany !!! Nagrody są te same !

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem Roserain02, ale może pisać imię i nazwisko, ale chyba pisze nick.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem o co chodzi ! Jeżeli chodzi o maila to musisz napisać imię i nazwisko ale również musisz napisać pod jakim nickiem obserwujesz bloga !

      Usuń
  3. Wysłałam.....mam nadzieje, że wygram .... choc nie do końca ....
    U mnie też jest konkurs z nagrodami... wejdź na violcia-jest-extra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysle jak bede miala czas, ale na pewno wysle :) Mam takie pytanie: obserwuje twojego bloga, tak?

    OdpowiedzUsuń
  5. W pytaniu 6 chodzi o ubranie czy tak ogólnie??

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy wyniki konkursu?

    OdpowiedzUsuń