niedziela, 19 stycznia 2014

Tini miała wypadek !!!!

Tini podczas koncertu En Vivo w Paryżu miała wypadek. Na szczęście napisała na TT że nie był on poważny.....Uff już się przestraszyłam ;)

Zwykle tancerze podczas piosenki ,,On beat '' stoją na takich ,,Dużych Puszkach'', a Tini jest wielką fanką wysokich butów, które również założyła na ten koncert.


Podczas właśnie tej piosenki Martina Stoessel spadła ze stołka czy tej ,,Dużej Puszki". Po długich oczekiwaniach fanów Tini dała znak życia i napisała tak:


Heyy chicas! Las leo!!! No se preocupen! Fue una caída leve y estoy perfecta!!!
Czyli: Hej laski ! Jest dobrze !!! Nie martwcie się. Nic mi nie jest ;) ( tak na oko bo sama próbowałam przetłumaczyć )
Lo bueno de caerse es levantarse y si hay una amiga que te ayude mejor!!! Jajajajaja en este caso Mechita! Estoy bien! Gracias son lo mas❤️
Tłumaczenie: Spadłam, ale się podniosłam. Dałam radę dzięki najlepszej przyjaciółce, Która ci zawsze pomoże. Mechita!!!!! Dzięki, nic mi nie jest.
 
Całe szczęście ! Na tym zdjęciu widać, że Mercedes nie od razu rzuciła się na pomoc Martinie tylko, dopiero podeszła pomóc, jak widziała, że Tini sama nie da rady wstać ! Na zdjęciu widać też że to raczej skończy się na siniakach ;))


Z powodu upadku trzeba było przerwać koncert, bo nie wiedziano co się stało, i czy to coś poważnego. Martwi mnie jednak to, że na zdjęciu poniżej w prawym boku widać Albę, która patrzy na Tini i się śmieje......No cóż.... Na szczęście Tini nie zachowuje się jak inne gwiazdy i nie musiała od razy ,,Wzywać karetki'' cz nie zaczęła krzyczeć ,,Umieram umieram upadłam ze stołka'' ;)
Zobacz obraz na Twitterze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz