niedziela, 13 października 2013

Violetta-tylko dla fanów: Relacja i Recenzja

Dziś byłam w kinie na Violetta-tylko dla fanów. Choć było bardzo fajnie, jestem trochę zawiedziona.Na innych blogach przeczytałam ( i widziałam na zdjęciach ) ,że to będzie całe kino w neonach, opakowane plakatami i miliony kartonowych bohaterów , a to wyglądało tak : 3 takie same plakaty (niżej na fotkach) , JEDNA kartonowa Violetta i możliwość kupienia płyty sezonu pierwszego oraz dwóch książek wydawnictwa EGMONT  pt. ,, W moim świecie ''( ja ją właśnie kupiłam) i ,, Rozdarte serca '' ( jej nie kupiłam ). Ale sam seans był świetny ! Ale na przykład w reklamie pisało ,,DUŻO" konkursów, a był tylko jeden ;(  Losowali numery miejsc i mnie nie wylosowali ;( Ale do rzeczy...  Pytania były banalne ( niżej na zdjęciach ) jako nagrody były płyta CD, koszulka, pierwsze wydanie Oficjalnego Magazynu Violetta. A teraz zdjęcia:












 Udało mi się zrobić tylko tyle zdjęć ;)  A Wam jak się podobał  pokaz Violetta tylko dla fanów ?? A jak moja pierwsza recenzja ??? >>> Swoją opinię wyraźcie w komentarzu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz