sobota, 1 marca 2014

Gadżety ! WOW ! Ale SUPER !!!!

VIOLETTA- SEZON PIERWSZY- JUŻ NA DVD !!!

Teraz Violettę możemy również zobaczyć w 16 tomowej serii odcinków pierwszego sezonu ! Uważam, że to fantastyczne, ponieważ wiele polskich V-lovers marzy, aby zobaczyć jeszcze raz te piękne momenty !!! Znalazłam zdjęcia narazie tylko 7 tomów. Jedna płytka będzie kosztować

                                                           19,99 zł

Oprócz odcinków, znajdziemy tam również zdjęcia, newsy zza kulis oraz specjalne naklejki. W jednym tomie jest 5 odcinków. W sklepach będą od 7 marca ! Ja na pewno kupię, a Wy ?!



 



 

2 komentarze:

  1. To może fajne dla kogoś, kto nie oglądał 1 serii, ale dla takiego prawdziwego Viloversa to nie jest konieczne. Tylko wydanie kasy a można sobie wszystkie odcinki obejrzeć za darmo w sieci. Takie jest przynajmniej moje zdanie bo trzeba wydać ponad 140 zł! !!!
    Dla mnie to nie jest konieczne.
    Ale fajny post :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko ;) Ja też nie kupię wszystkich, ale kupię, jedną. :D

      Usuń