czwartek, 6 marca 2014

Wyniki Wielkie go Konkursu viola-jest-naj !!!

Długo wyczekiwane wyniki Konkursu z Nagrodami !!! Uwierzcie, przy losowaniu denerwowałam się o wiele bardziej niż Wy. Ja już znam zwycięzce. Wy możecie poznać wyniki oglądając poniższy filmik. Przepraszam, że gdy zaczęłam pokazywać nagrody filmik się urywa, ale niestety,,, rozładował nagle mi się aparat :/ Jest też słaba widoczność ponieważ sama nagrywałam filmik stawiając aparat na kaloryferze ;) A no i nie zwracajcie uwagi na te dźwięki w tle. To tylko moja mama prowadziła lekcje fortepianu. W wypadku, gdy wygrana osoba nie poda swojego adresu zamieszkania w ciągu 3 dni, zwycięzca zostanie zmieniony !!!( Nie będę pisać komu gratuluję, bo zepsuję niespodziankę z filmikiem ;)) ) A osoby które zdobyły kolaż lub dedyk proszone są podać pod tym postem w komentarzu z kim sobie życzą nagrodę. Jeżeli komuś nie udało się wygrać, niech nic się nie przejmuje, ponieważ, za jakieś, nie wiem..... pół roku będzie następny !!! XD  Zapraszam do oglądania !!!




              Serdecznie gratuluję zwyciężczyni !!! PS. Proszę zwyciężczynie o jak najszybsze podanie na moim mailu swojego adresu zamieszkania !!!

                                                        korni16@op.pl  

5 komentarzy:

  1. Ja nie mogę oglądnąć bo nie mam wtyczki :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra zainstalowałam chcę kolaż z .. Tini i Mechi:)
      Nati

      Usuń
  2. Ten Blog został nominowany do LBA więcej info na blogu : http://violettaa16.blogspot.com/2014/03/juz-2-raz-w-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za gratulacje ;), ale nie przyjmuję nagrody.

    OdpowiedzUsuń