niedziela, 22 czerwca 2014

Lodovica Comello- więcej

W poprzednim poście o Lodo wspomniałam, że będzie więcej o biografii Lodovicii.

Biografia-opis życia postaci o charakterze naukowym, literackim lub popularyzatorskim. Opisywana postać zwykle jest wybitna.



Jak pewnie zauważyliście na górze okładki jest napis ,,Sally Blank presenta'' .
Otóż Sally Blank to dziennikarz mieszkający we Włoszech. Współpracuje on z wieloma czasopismami i gazetami, dla których pisze artykuły oraz prowadzi usługi dla muzycznego show. Między innymi wydał już ,,Crazy for Jonas Brothers'' ,,Tutti Pazi per Justin Bieber'' ,,Tutti Pazi per gli One Direction''.


Książkę o Lodovice wyda wydawnictwo ,,Imprimatur Editore'' dnia 25 czerwca 2014r. we Włoszech w cenie 9 € ( euro) czyli w przeliczeniu na polskie to 36 złotych, w sumie to nie drogo :)


2 komentarze:

  1. O Jej Lodo Biedna. A i na moim blogu pytałaś się że mam piękne tło i w jakim programie tak?? To tło zrobiłam w "Pait" zwykłe szare, a nagłówek dopasowałam do koloru tła. Jak chcesz mogę ci zrobić, tylko podaj mi e-mail i co chcesz aby było na nagłówku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, dziękuję. Nie, nie musisz mi robić tła, ale dziękuję za propozycję ! :)

      Usuń