środa, 18 czerwca 2014

Lodovica Comello

Jak pewnie wiecie, Lodo wyrusza niedługo w swoją pierwszą trasę koncertową. W związku z tym postanowiłam, że na czas trasy koncertowej będzie trochę więcej o niej. A teraz zapraszam do przeczytania krótkiego artykułu ! ( Warto przeczytać, bo jest bardzo ciekawy a na końcu mam dla Was małą  niespodziankę ! )


Kolejny dzień z Lodoviką Comello



Barcelona stała się tłem najnowszego teledysku Lodoviki Comello do piosenki „Otro día más”. Włoska piosenkarka wybrała to piękne katalońskie miasto nieprzypadkowo. „Lektura słów piosenki popychała do nagrania klipu w miejskiej scenerii. To nie mogłoby być byle jakie miejsce. Musiało być kolorowe, tętnić życiem, mieć swój klimat. I wtedy pomyślałam o Barcelonie” – wyznała w wywiadzie dla hiszpańskiego radia.
 Inspirację do nagrania pierwszej płyty aktorka zaczerpnęła z własnego życia. Pomimo młodego wieku Lodovica zapewnia, że jej muzyka nie jest pozbawiona sensu. „Mam do przekazania pozytywne przesłanie. Każdy, kto ma jakieś marzenie, chce śpiewać, grać zawodowo w tenisa, albo być szefem kuchni, robić po prostu to, co kocha, musi ciężko pracować i dużo się uczyć. Ale przede wszystkim wierzyć we własne możliwości. Marzenia nie są iluzją. One się spełniają. Ja też kiedyś byłam niepoprawną marzycielką, a dzisiaj wszystko o czym śniłam zaczyna się spełniać” – słyszymy.
Co ma do powiedzenia o swoich piosenkach temat Lodovica? „Kocham muzykę rockową. Stąd na płycie cover hitowego utworu z lat 70. pt. „I only want to be with you” z repertuaru Nicolette Larson. Jeśli nagram drugą płytę, to chciałabym, żeby brzmiało na niej więcej rocka. Ale ponieważ jestem romantyczką i sentymentalistką, większość moich piosenek mówi o miłości.

                                                                                                                                 źródło-violetta.novela.pl

Jeszcze dodam tak tylko od siebie zwróćcie uwagę na pogrubienia, jeżeli nie chce Wam się czytać całości. Lodo wspomina tam coś że ,,Jeśli nagram drugą płytę to.... bla bla bla'' Czyli wspomina coś że możliwe że nagra. Jeszcze dodam że ten post nie jest całkowicie skopiowany, lecz oparty na artykule z tej stronki.   A teraz niespodzianka ! Możliwe że część już z Was wie, ale chciałabym jeszcze o tym przypomnieć: Lodo napisała własną biografię, którą Włosi będą mogli przeczytać już za 6 dni ( 26 czerwca 2014r. ) A Wy jak myślicie, czy ta książka pojawi się kiedyś na polskim rynku ?Więcej o tym w innym poście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz