środa, 6 sierpnia 2014

Gify z tekstami

V: Niedobrze mi....
T: Czemu ?
V: Byłam w McDonaldzie
T: I co z tego ?
V: Czy wiesz jak ciężkostrawny jest podwójny Big Mac ?

1,2,3, a teraz brzuszki !

                                             

Tak, Leon, wyjdę za ciebie !!!!


Zimno mi !!!!!


Violetta: Haha, a ja ładniej wyglądam w tych butach !

O kurczę ! Ktoś stoi za tym drzewem ! Nie wysikam się !


                              


Dlaczego się biję ?




Uwielbiam się bawić w chowanego ! Za drzewem nikt mnie nie znajdzie !


                                   Olga: Violu już są wyniki !

                                   Violetta: O i jak mi poszło ?

                                                   !!Przeszłam ????!!!!

                                              Ale jak to nie ?!


                     Który się Wam najbardziej podoba ?!

3 komentarze:

  1. heh to był fajny post XD bardzo mi się podobał ;) śmieszny no nw ogólnie były wszystkie fajne! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahah :D Super post, ale fajne te gify. 1 i 4 ;** NAJLEPSZE!

    OdpowiedzUsuń